Demon Hunters: Back from the Dead – Page 38

Whoohoo! Took us nearly a year, but we’ve finally got the whole team in the same room! Let’s get this story started!

Kentucky’s missed his last couple of columns, and he’s gonna be late this month too, but March shall not end without a new Storytime with KBC. It’s just also not beginning with one. Stay tuned!

You may also like...

16 Responses

  1. Orlaith Inghean Iomhair says:

    I want the blue packing peanuts! And I love how Kincaid is very very white compared to the other hunters. ^.^

  2. Jeanniebird says:

    sooo… we ride?!
    Love it that the chapter is now assembled 🙂
    The art is great, especially in the fourth panel Mr Honeycutt did a superb job in my opinion.

  3. Kale says:

    You literally work on zombies all day Bijou, how is this even eww worthy?

    Aww, I think she looks kind of cute, especially with those two eyeless bottomless black depths of utter darkness and despair in her face.

    Also, I am only now really registering what the crate says. Mk. III-F-8L. Oh yeah, this bodes well.

    Finally, so has Cipher’s look just changed in the past year? Or will her hair be getting it’s… poofyness? taken away soon so that it is more boring and flat and parts differently like the one from the “Meet the Hunters” page? Or is there something more sinister at work here?

    • Leslie says:

      Maybe it’s kinda’ like when you get a new phone. Ya’ know, you have to set it up, change / hide / delete all the crap you don’t like, then personalize! ^_^
      (Can’t wait to see the accessory pack… 😉 )

    • Maybe her hairstyle chages depending on her mood. For example, on this page she is in “Who the hell are all those people?!” mode and so her hair is a bit messy.

    • Truth is, this is the first time I’ve drawn her since that piece was done, so I was still deciding on a style. I might go back to the old one, or you might see it come back in a plot related way…

      • Matthew "Kyu Kage" Hunt says:

        Minor variations on the production line to due to manual handling rather than mass robotic production?

        Kind of like the current look.

      • Kale says:

        Well, I wasn’t complaining about it. Like I said, the old version was kind of boring. And I like the poofyness. It’s poofy. 🙂

    • Matthew "Kyu Kage" Hunt says:

      I like the coding on the box too.

      But then again, it could all just be coincidence…

      Yeah I didn’t buy it either.

      Although I hope any future boxes maintain the great tradition of naming your Paranoia characters. 🙂

  4. The comic’s art just keeps getting better and better.

    Btw, Albrecht: You turning your back towards the team in the first panel – that’s not the polite thing to do.

  5. Matthew "Kyu Kage" Hunt says:

    Engage Tattoo Montage Sequence!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *